အေအးမိဖ်ားနာျခင္း ျဖစ္ခါနီးအခ်ိ္န္မွာ ဂ႐ုစိုက္သင့့္သည္မ်ား

View previous topic View next topic Go down

အေအးမိဖ်ားနာျခင္း ျဖစ္ခါနီးအခ်ိ္န္မွာ ဂ႐ုစိုက္သင့့္သည္မ်ား

Post  kswems on Wed Feb 09, 2011 7:50 pm

ကၽြန္မတို႔အမ်ားစုဟာ ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္ က်န္းမာေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အားနည္းေနတာ၊ ေနရတာ သက္ေသာင့္သက္သာ မရွိတာ စတဲ့ အေျပာင္းအလဲေတြကို မဖ်ားခင္ အခ်ိန္ေလးမွာ ႀကိဳသတိထားမိၾကပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ “အေအးမိခ်င္သလိုလုိ ျဖစ္ေနတယ္” ဒါမွမဟုတ္ “ငါေတာ့ ဖ်ားေတာ့မယ္ထင္တယ္” စတဲ့ စကားလံုးေတြကို ေရရြတ္မိၾကတာပဲ မဟုတ္ပါလား။ အဲဒီလို အေအးမိခါနီးအခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂ႐ုစိုက္လုိက္မယ္ဆိုရင္ သင့္ကို ဖ်ားနာေစမယ့္ ဗိုင္းရပ္စ္ပိုး ဒါမွမဟုတ္ ဘက္တီးရီးယားပိုးေတြကို သင့္ရဲ႕ ကိုယ္ခံအားစနစ္က တုိက္ထုတ္ႏိုင္ၿပီး ေနေကာင္းလာပါလိမ့္မယ္။

အေအးမိခ်င္သလိုလို ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လ်စ္လ်ဴ႐ႈၿပီး ေပေပေတေတ ေနလိုက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ပိုၿပီးဖ်ားနာလာပါလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေအးမိဖ်ားနာခါနီး အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂ႐ုစိုက္သင့္တဲ့ နည္းလမ္းေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

၁။ အေအးမိျခင္းကို အျမန္ေမာင္းထုတ္ႏိုင္ဖို႔ အနားမ်ားမ်ားယူပါ

အေအးမိခ်င္သလိုလို ခံစားေနရရင္ စြမ္းအင္ေတြကုန္တဲ့အထိ၊ ကိုယ္ခံစြမ္းအားက်တဲ့အထိ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ အလုပ္မလုပ္ပါနဲ႔။ အိမ္မွာ လဲေလ်ာင္းၿပီး အနားယူေပးပါ။

၂။ ၾကက္သီးေႏြးေရနဲ႔ ေရခ်ိဳးေပးပါ

သင့္ခႏၶာကိုယ္က ႏြမ္းနယ္ၿပီး မလန္းဆန္းဘူးဆိုရင္ ပိုၿပီးေနထိုင္မေကာင္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဖ်ားခ်င္သလို ျဖစ္လို႔ဆိုၿပီး အိပ္ရာထဲမွာ ေစာင္ထူထူၿခံဳၿပီး ေကြးေနတာကလည္း နည္းမွန္လမ္းမွန္ မဟုတ္ပါဘူး။ ၾကက္သီးေႏြးေရနဲ႔ ေရခ်ိဳးလိုက္ပါ။ သင့္ခႏၶာကိုယ္ကို လန္းဆန္းေပါ့ပါးသြားေစပါလိမ့္မယ္။ ေရေႏြးေငြ႕ဟာ အသက္႐ွဴ လမ္းေၾကာင္း ျပႆနာေတြကိုပါ သက္သာေစပါတယ္။

၃။ အစားအေသာက္ကို ေကာင္းေကာင္းစားပါ

သင္ဟာဖ်ားခ်င္သလိုျဖစ္ေနရင္ အစားအေသာက္ကို စားခ်င္ေသာက္ခ်င္စိတ္ရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ စိတ္ကို အလိုမလိုက္ပါနဲ႔။ အေအးမိျခင္းကို တိုက္ထုတ္ႏိုင္ဖို႔ သင့္ခႏၶာကိုယ္ဟာ အာဟာရေကာင္းေကာင္း လိုအပ္ေနပါတယ္။ အလြယ္တကူ ေၾကညက္ႏိုင္တဲ့ ပ႐ိုတင္းမ်ားစြာပါဝင္တဲ့ အစားအေသာက္ စားေပးပါ။ ဒီအခ်ိန္မွာ ၾကက္စြပ္ျပဳတ္ပူပူဟာ အေအးမိျခင္းကို တိုက္ထုတ္ႏိုင္ေစတဲ့ အေကာင္းဆံုးအာဟာရပါ။ ဒီအခ်ိန္မွာ ဆီေၾကာ္စာ၊ အခ်ိဳစာေတြနဲ႔ အဆီအအိမ့္ ပါဝင္မႈမ်ားတဲ့ အစာေတြကို မစားပါနဲ႔။ ဒီအစာေတြက ေၾကညက္ခဲၿပီး ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္စြမ္းကို ေလ်ာ့က်ေစတာေၾကာင့္ပါ။

၄။ ေရႏွင့္ အရည္မ်ားမ်ား ေသာက္ပါ

ဖ်ားျခင္းဟာ သင့္ခႏၶာကိုယ္ကို ေရဓာတ္ခန္းေျခာက္ေစပါတယ္။ သင္စားတဲ့ အစားအစာေတြကို ေကာင္းေကာင္း ေခ်ဖ်က္ႏိုင္ဖို႔နဲ႔ အေအးမိျခင္းကို တိုက္ထုတ္ႏိုင္ဖို႔ ေရကိုလိုအပ္ေနပါတယ္။ ေရဟာ ခႏၶာကိုယ္တြင္း စနစ္ေတြကိုလည္း သန္႔စင္ေစတဲ့အတြက္ ေရေသာက္ၿပီး ဆီးမ်ားမ်ားသြားေပးပါ။ အရည္ေသာက္ဖို႔ လုိေပမယ့္ ေကာ္ဖီ၊ အခ်ိဳရည္နဲ႔ အရက္ကိုေတာ့ မေသာက္သင့္ပါဘူး။ ဒီအရည္ေတြက ခႏၶာကိုယ္ကို ေရဓာတ္ခန္းေျခာက္ ေစလို႔ပါ။ ေရ၊ ေရေႏြးၾကမ္းနဲ႔ သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ေတြကိုသာ ေသာက္သင့္ပါတယ္။

၅။ ျဖည့္စြက္ေဆး မွီဝဲပါ

ဗီတာမင္စီ၊ သြပ္ဓာတ္ (Zinc) နဲ႔ Echinacea ေတြဟာ အေအးမိျခင္းကို ျမန္ျမန္ ေမာင္းထုတ္ ႏိုင္ပါတယ္။

kswems

Posts : 50
Join date : 2011-02-03

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum